Reviews: verhalen van Martine en anderen via Google Reviews
Laat je meenemen via het verhaal van de ander naar de dieptes van jezelf
Google reviews
Wonderen
Ik mocht deel uitmaken van de bijzondere groep vrouwen die waren gekomen naar de workshop de Wonderen van het Universum. Ik was zeer onder de indruk hoe de dag zich ontvouwde.
Martine Nijenhuis
11 oktober 2025
Ik mocht gisteren deel uitmaken van de bijzondere groep vrouwen die waren gekomen naar de workshop de Wonderen van het Universum van Suzanne.
Wat een prachtige middag is het geweest!
Ik was zeer onder de indruk van de manier waarop de dag zich ontvouwde… Suzanne leidde ons vanuit haar innerlijke afstemming naar een sfeer van onderling vertrouwen en open staan voor wonderen en dat was dan ook wat er gebeurde: pijn en diepe trauma’s konden werkelijk diep worden geheeld! De energetisch zeer hoge energie van een magische Bron op Sardinië straalde door Suzanne heen en werd voelbaar doorgeven.
Wat een toeval dat ik er zelf 3 keer ben geweest!
Ook ik heb heling ervaren.
Puur door aanwezig te zijn in het veld van onvoorwaardelijke liefde dat door Suzanne op zo’n vanzelfsprekende en natuurlijke manier is geopend is de pijn in mijn nek verdwenen en is de bewegelijkheid van mijn wervels nu groter…
Aan het einde van de middag kreeg ik bovendien nog alle ruimte om mijn vioolimprovisaties bij Keltische muziek in de hartfrequentie 432 Hz te laten horen. Ik richt mij als violiste volledig op de helende kracht van muziek en vond het bijzonder dat ik de kans kreeg om dat te delen.
Het leek wel alsof het naadloos aansloot bij de intieme fijne sfeer die was ontstaan. Een prachtige afronding van een bijzondere middag!
Dank je wel Suzanne
Khatira Gharibzada
10 november 2024
Vandaag was ik hier bij Suzanne voor het event in Werkhoven en werken met energie. Ik heb echt veel geleerd, en zij heeft ons healingen gegeven en ik had migraine en zij heeft mij echt geheeld en mijn hoofdpijn is weggegaan. Leuke groep met helemaal positieve energie, echt leerzaam en dankbaar voor vandaag.
Marion Antonis
10 oktober 2025
Wat een geweldige workshop heb ik mogen ervaren bij Suzanne Iwema van Academy of Energy.
Ook heb ik een healing mogen ontvangen van Suzanne. Ik heb in 25 jaar werken en ervaren in energie, nog niet eerder iemand ontmoet die zo’n krachtig en groot energieveld heeft als Suzanne!
Op zeker 3 meter afstand voelde ik haar krachtveld, er is een diep stuk bij me geheeld waar ik zelf nog niet bij kwam. Dankbaarheid, bewondering, flow, respect en liefde mag ik nu ervaren!
Nancy Koppers
10 oktober 2025
Ik heb deelgenomen aan een event Sharing secrets. Suzanne heeft enorm veel kennis en ervaring, dit alles brengt ze met veel warmte en compassie. Ze weet een veilige en vertrouwde setting te creëren. Neemt je mee op haar pad van het leven. En maakt je bewust.
Ik ben dankbaar dat ik erbij mocht zijn, het was magisch 🙏
Erik Stuurwold
4 mei 2023
Ik heb bij de Academy of Energy de healing jaaropleiding doorlopen. Het is zeer praktisch en duidelijk ingericht, waardoor ik snel de stappen in mijn ontwikkeling en healing skills kon zetten.
Voor mij is het de vertaling van energiewerk in de breedte naar de essentie door gebruik te maken van duidelijke en makkelijk toepasbare technieken. De zelfstudie praktisch, de opleidingsmomenten magisch.
Erik
2 december 2024
Ik heb twee behandelingen van Suzanne gehad, op afstand, en mijn man 1. Ons leven is er zoveel beter door geworden. Door de eerste behandeling heeft ze met mijn zoon kunnen werken, door mij, en het heeft hem veel geholpen. Ik heb vorige week mijn tweede behandeling gehad en ik voel me een stuk sterker. Ik heb geen idee hoe ze het doet maar we hebben er erg veel baat bij!
Evelyn Cymbaluk
5 september 2023
Ik heb een energetische behandeling gehad bij Suzanne in een periode dat ik veel (lichamelijke) spanning had. Eenmaal op de bank viel er al veel spanning van me af en niet veel later stroomden de tranen over mijn wangen zonder hard te huilen. Het voelde als letterlijk loslaten van wat mij niet diende. Daarna in een heerlijke diepe slaap gevallen. Suzanne weet wat ze doet en past haar behandeling aan op jou. Het klopt dus altijd!
Janneke Klokkers
20 februari 2023
Wat als als onszelf regelmatig een behandeling zouden gunnen als zelfzorg, ter voorkoming van ziekte en bevorderen van loslaten en ontspanning”?
Wat een weelde zou dat zijn!
Ik was plotseling ziek geworden toen Suzanne me aanbood me te behandelen. De pijn in mijn onderrug was fel en ik wilde eigenlijk niets liever dan opgekruld in bed liggen. De behandeling was echter zo licht, helpend, effectief en meditatief tegelijk dat de tijd voorbij vloog. Spanning en emoties kwamen los, ik voelde me daarna oplucht en vrij. En wat helemaal bijzonder was is dat de pijn weg was en weg bleef. Een aanrader!
Hermina Slotboom
4 januari 2026
Suzanne weet tijdens een energetische behandeling snel de vinger op de zere plek te leggen. Ze is heel zorgvuldig en integer in haar manier van werken en ze neemt uitgebreid de tijd om door te vragen, af te stemmen en naderhand terug te koppelen. Al direct na de behandeling voelde ik veel meer rust en ruimte in mijn hoofd en lijf. Heel erg fijn dus!
Herma
Jack Merx
2 juni 2025
Zo! Even spontaan een sessie ingepland, en bam! intern ging het behoorlijk stromen. Ik werd gelijk hard aan het werk gezet. Goed bezig! Dank je voor je steun, je inzichten en ook jouw werk.
Veronie Dekker
1 juli 2023
Ik wil graag mijn ervaringen delen over het jaartraject dat ik heb gevolgd tijdens het opstarten van mijn eigen bedrijf. Dit traject heeft me enorm geholpen en ik kan het iedereen aanraden die een diepgaande en holistische benadering zoekt voor zowel persoonlijke ontwikkeling als bedrijfsontwikkeling.
12-weekse zelfstudie
De eerste fase van het traject bestond uit een 12-weekse zelfstudie via een gebruiksvriendelijke app. Gedurende deze periode leerde ik veel over healing en hoe je dit kunt toepassen op jezelf en binnen je bedrijf. Deze kennis was niet alleen verfrissend en interessant, maar ik merkte ook dat mijn energie steeds beter begon te stromen. Het was bijzonder fijn om stil te staan bij de veranderingen in mijn lichaam en te merken hoe de energie elke week gemakkelijker door mijn lijf stroomde.
Elke week werden er een nieuwe modules en een nieuw onderwerpen vrijgegeven. Suzanne beschrijft uitgebreid en maakt gebruik van diverse leermiddelen zoals filmpjes en audioberichten. Deze afwisseling zorgde ervoor dat ik de informatie goed tot me kon nemen en met veel plezier aan de slag ging met elke module.
Ondernemerssessies
Na de zelfstudie was het tijd voor de ondernemerssessies. Dit waren zeven sessies waarin verschillende belangrijke onderwerpen aan bod kwamen. Ik vond het zeer waardevol om online te kunnen sparren met zowel Suzanne als Erik. Ze namen mijn vragen serieus en gaven concrete antwoorden, wat me steeds dichter bij mijn werkelijke doelen bracht. Door gevoel en verstand met elkaar te koppelen, kon ik een prachtig bedrijf opzetten met een heldere missie en visie.
1-op-1 begeleiding
Daarnaast kreeg ik ook 1-op-1 begeleiding van Erik of Suzanne. Deze begeleiding ging veel dieper dan bij andere experts die zich puur richten op het opstarten van een bedrijf. Door hun vermogen om op een dieper niveau mee te voelen en te kijken, kreeg ik inzichten en begeleiding die echt het verschil maakten.
Uitdagingen en ondersteuning
Het traject had echter ook zijn uitdagingen. Het was soms ongemakkelijk om zo met mijn neus op de feiten gedrukt te worden en om moeilijke beslissingen te moeten nemen. Dit proces was af en toe pijnlijk, maar het was absoluut noodzakelijk voor mijn groei en succes. Suzanne en Erik hielpen me hier echter geweldig doorheen. Ze boden een solide vangnet en zorgden ervoor dat ik me gesteund en begrepen voelde, zelfs in de moeilijkste momenten.
Ondersteuning via de App
Een ander pluspunt was de mogelijkheid om via de app vragen te stellen. Ik stelde regelmatig vragen en kreeg altijd binnen een paar dagen antwoord. Het vragen stellen via de app ging gemakkelijk en snel, wat voor mij een grote meerwaarde was.
Al met al kijk ik met veel plezier en dankbaarheid terug op dit jaartraject. Het heeft me niet alleen geholpen om mijn bedrijf succesvol op te starten, maar heeft me ook persoonlijk laten groeien. Ik beveel dit traject dan ook van harte aan voor iedereen die op zoek is naar een complete en diepgaande begeleiding.
Veronie, Fee-D
Sietske Schoen
6 mei 2022
Positieve ervaring met de energetische sessie, moeilijk in woorden te vatten, je moet het zelf ervaren.
Woorden zijn, zoals ooit in het oud-Egypte via de boodschap van hun eerste God Thot of volgens de Grieken Hermes werd genoemd, een goddelijke creatie. Het was het eerste waarover onderwezen werd van God op halfgod en van halfgod op mens. Ieder woord omvat alchemie, theosofie, esoterie, filosofie, geometrie en magie, zoals alles in de eenheid van creatie, de cirkel van leven, nooit los van elkaar bestond en nooit zal bestaan.




