Reviews: verhalen van transformatie
Laat je meenemen via het verhaal van de ander naar de dieptes van jezelf
Weer sporten
Inge volgde de opleiding tot energetisch therapeut en ontdekte via intervisie en behandelingen een leven dat sporten en voelen weer mogelijk maakte.
Ziek of helend?
Ray kreeg een slechte uitslag van het ziekenhuis en ging mee naar Santa Christina in Sardinie om te helen, zichzelf op dieper niveau te ontdekken en te laten inspireren op aarde.
Wonderen
Ik mocht deel uitmaken van de bijzondere groep vrouwen die waren gekomen naar de workshop de Wonderen van het Universum. Ik was zeer onder de indruk hoe de dag zich ontvouwde.
Inge Bergmans
Gecertificeerd sinds 8 februari 2026
Lieve Suzanne,
Hierbij schrijf ik je dit stuk ter voorbereiding op onze sessie op 2 juni 2026, enkele maanden na onze laatste opleidingsdag en de afronding van het opleidingsjaar.
Ik ben heel blij dat het goed blijft gaan met het hartritmeprobleem dat op kon treden. Alleen bij stress gebeurt het soms nog, maar ik krijg het dan met goede aandacht voor mezelf vaak weer onder controle. De angst eromheen is ook verdwenen.
Ik heb een plan gemaakt om af te vallen, want ik heb namelijk altijd een stabiel en gezond gewicht gehad en ik wil daar weer naar terug.
Ik heb mijn benen terug en heb ook nooit geen spierpijn of verkramping meer in rug of benen. Ik geniet daardoor meer van het sporten. Ik heb nu ook echt het gevoel dat ik niet meer uit mijn hoofd kan raken, die angst en de energie die me kon overmannen is compleet verdwenen. Slaap ook veelal beter, en kan me beter concentreren.
Ik kom iedere dag meer uit mijn overlevingsstuk en kan mijn zachte kant er meer laten zijn, ook in mijn relatie. Suzanne het is niet in woorden uit te drukken wat je voor mij, mijn familie en zoveel andere mensen en de wereld betekent. Suzanne is next level, zoals mijn zus het zo mooi uitdrukte.
Toen ik de opleiding begon was ik zo moe dat ik voelde dat het heel moeilijk voor mij zou zijjn een opleiding te volgen, maar het bleef op een goede manier aan me trekken. Op een dag in de auto, stelde ik hardop de vraag: zal ik de opleiding dit jaar bij Suzanne doen? En met dat ik het hardop vraag, begint een liedje in het Engels over Suzanne, ik kreeg hiermee het antwoord.
Je hebt met je gouden hart de aarde en hemel in mij weer in harmonie en verbinding gebracht. Het is de tijd waarin we zitten en die komen gaat, die ik ook altijd in perioden met visioenen voor me zag, hoe de natuur, de wereld en de mensen zich op een positieve manier verder zouden ontwikkelen: mij is het gelukt en ik ben je er eeuwig dankbaar voor.
Liefs, Inge




